Jumaat, 29 Julai 2011

Keresahan seorang gadis...

Dalam sekelip mata tanpa aku sdari, aku telah meningkat dewasa...
keinginan untuk memiliki kejayaan dn kebahagian sering kali timbul tanpa diundang.
aku amat bersyukur dengan segala ketentuan ilahi terhadap aku.
tetapi hati ini seringkali merasakan diri ini paling lemah dn bodoh kerana 
gagal memcapai serta menunaikan cita-cita keluarga yang ingin melihat kejayaan anak mereka.
KEJAYAAN adalah impian semua orang termasuk aku tpi sayang aku bukan salah seorang daripada mereka yang sentiasa berjaya kecapi impian yang diimpi-impikan sekian lama.
Terlalu banyak kemudahan yang dikuniakan oleh ilahi sehinggakan aku mjadi seorang yang gagal.
Ggal menjadi seorang anak yang solehah 
gagal menjadi seorang muslimah yg sempurna
gagal menjadi seorang sahabat yg sejati 
gagal menjadi seorang kakak/adik yang baik
gagal menjadi seorang hamba yg penuh dengan ajaran agama
dan gagal menjadi seorang pembimbing utk masyarakat.
Layak ke aku mendapat kebahagian dn kjayaan dgn smu kekurangan yg aku ada?




Tiada ulasan:

Catat Ulasan