Isnin, 16 Januari 2012


kartun-islami14.jpgCintailah seseorang dengan ikhlas...
Hidup ini bagaikan layang-layang yang bebas terbang tetapi apabila tali itu putus maka terbanglah layang-layang itu tanpa arah. Bumi ini bergitu indah sehinggakan aku terkaku melihat ciptanya.
Cinta...cinta...cinta... Cinta anugerah yang paling indah.
Cinta sejati bukan mudah untuk dicari dan dimiliki
Cinta akan hadir tanpa disedari  dan tanpa diduga
Perasaan  cinta  akan lahir dengan tiba-tiba,
Untuk dicintai oleh seseorang  mudah tetapi untuk mencari seseorang yang mencintai dengan setulus hati susah sekali
Cinta akan  hadir setelah sampai serunya
Tiada siapa yang tahu siapa jodoh kita yang telah ditentukan oleh allah s.w.t
Siapa sangka cinta adalah pengubat hati yang luka.
............................
Siapakah cinta sejati aku, yang akan menjadi pengubat hati aku
Disaat hati ini sakit, siapakah dia yang menjadi pengubat lara hati ini
Yang sanggup melakukan apa sahaja untuk aku,
 yang akan tulus mencintai aku dengan seadanya
Yang akan menjadi mahkota dihati aku untuk selama-lamanya
Bergitu indah cinta yang dihadiahkan oleh mu ya allah s.w.t
Perasaan ini ingin mencintainya sepenuh hati,  malah ingin mejadi pengubat hatinya buat selama-lamanya
Yang sentiasa merawat hatinya yang luka
Dapatkah aku  mencintai seseorang dengan seikhlas hati dan menjadi penyeri hatinya
Sampai hujung nyawa aku.
Entah bila diri ini akan dicintai oleh seseorang, yang sanggup menjadi pengubat hati dan penyeri hati aku sampai akhir hayat aku
Seperti mana janji aku yang akan sentiase mencintainya dengan sepenuh hati aku












pic,muslim kartun,jodoh.jpg
Hati ini akan sentiase ada untuk kamu
Kerana cinta aku hanya untuk mu
Aku sanggup lakukan apa sahaja untuk pastikan dirimu bahagia disamping aku
Cinta aku ikhlas
Cinta aku tulus
Cinta aku amat berharga
Cinta aku hanya untuk mu
Wahai kekasih hati ku,
Hati ini sangat merindui mu
Hati ini sangat mencintai mu
Hati ini akan terus disamping mu dalam apa jua keadaan
Kerana kamu adalah makhota hati ku sampai akhir hayat....
Wahai kekasih ku
Sejauhmana pun kamu daripada aku
aku akan tetap mencintaimu sepertimana yang tertulis
Hati ini akan terbuka buat selama-lamanya untuk mu wahai kekasih hati ku.










Tiada ulasan:

Catat Ulasan